Install Theme

Your web-browser is very outdated, and as such, this website may not display properly. Please consider upgrading to a modern, faster and more secure browser. Click here to do so.

The Voice of Me

Oct 21 '14
After the game. Keep calm and believe. #JTID #WeAreAllBoysOfStraits

After the game. Keep calm and believe. #JTID #WeAreAllBoysOfStraits

Oct 21 '14
Before the game. Felda United vs Johor DT. #JTID #WeAreAllBoysOfStraits

Before the game. Felda United vs Johor DT. #JTID #WeAreAllBoysOfStraits

Oct 16 '14
Believe. Kepada Allah Berserah. Alhamdulillah. #WeAreAllBoysOfStraits #JTID

Believe. Kepada Allah Berserah. Alhamdulillah. #WeAreAllBoysOfStraits #JTID

Oct 16 '14
Selamat berniaga diucapkan kepada saya yang berada di dataran merdeka. Saya keseorangan jaga kedai dan mohon pada sesiapa untuk teman saya. Kepada yang berjuang di Larkin, selamat berjuang kepada semua komrad dan penyokong. Inshaaallah kemenangan milik kita. #DataranUnderground #BoysOfStraitsSampaiMati #JTID

Selamat berniaga diucapkan kepada saya yang berada di dataran merdeka. Saya keseorangan jaga kedai dan mohon pada sesiapa untuk teman saya. Kepada yang berjuang di Larkin, selamat berjuang kepada semua komrad dan penyokong. Inshaaallah kemenangan milik kita. #DataranUnderground #BoysOfStraitsSampaiMati #JTID

Oct 14 '14
Meet us @sohol_my at Dataran Underground. #Sohol #DataranMerdeka

Meet us @sohol_my at Dataran Underground. #Sohol #DataranMerdeka

Oct 9 '14
Bersama Dato’ Boy Iman. Orang yang menguruskan Celebrity Bazaar. Alhamdulillah dah dapat tapak berniaga di Celebrity Bazaar @ Dataran Underground. Harap Allah berikan kekuatan untuk terus berjaya dalam bidang perniagaan yang baru diceburi. #BudakBaruNakBerjinakDalamBerniaga #Alhamdulillah #TerimaKasihYaAllah

Bersama Dato’ Boy Iman. Orang yang menguruskan Celebrity Bazaar. Alhamdulillah dah dapat tapak berniaga di Celebrity Bazaar @ Dataran Underground. Harap Allah berikan kekuatan untuk terus berjaya dalam bidang perniagaan yang baru diceburi. #BudakBaruNakBerjinakDalamBerniaga #Alhamdulillah #TerimaKasihYaAllah

Oct 5 '14
Muhaimin dan pakciknya yang kacak. Kah. Budak kecik ni pun dah pandai buat muka macho.

Muhaimin dan pakciknya yang kacak. Kah. Budak kecik ni pun dah pandai buat muka macho.

Oct 5 '14
Favourite sushi. Chuka Tako Temaki.

Favourite sushi. Chuka Tako Temaki.

Oct 5 '14
Inshaaallah tahun depan saya akan meminang awak ye. #PeroduaAxia

Inshaaallah tahun depan saya akan meminang awak ye. #PeroduaAxia

Oct 4 '14
Because i’m happy.

Because i’m happy.

Oct 4 '14
Hai. Hensem tak saya selfie tengah tidur? - Boboy, 2014

Hai. Hensem tak saya selfie tengah tidur? - Boboy, 2014

Oct 1 '14
Storm Trooper. #NewDesign #DowntownCheras

Storm Trooper. #NewDesign #DowntownCheras

Sep 27 '14
Me and my family dengan sempoi bergambar bersama @eriqa_bokga hahaha. Apa dehal. Kisah lama tu biar je la kan. Hehehe. Apa-apa pun thanks iqa dan reen sudi datang ke majlis kahwin cousin aku ye. Have a safe journey wei.

Me and my family dengan sempoi bergambar bersama @eriqa_bokga hahaha. Apa dehal. Kisah lama tu biar je la kan. Hehehe. Apa-apa pun thanks iqa dan reen sudi datang ke majlis kahwin cousin aku ye. Have a safe journey wei.

Sep 27 '14
My everything. #Family #BestInTheWorld

My everything. #Family #BestInTheWorld

Sep 27 '14
Cousin corporation. #CousinWedding

Cousin corporation. #CousinWedding