Install Theme

Your web-browser is very outdated, and as such, this website may not display properly. Please consider upgrading to a modern, faster and more secure browser. Click here to do so.

The Voice of Me

Jul 28 '14
Cantik mulus sedara jauh aku ni. Yang kecik2 semua comel2. Haha

Cantik mulus sedara jauh aku ni. Yang kecik2 semua comel2. Haha

Jul 28 '14
Bila saudara-mara dari Cambodia datang berkumpul bersama.

Bila saudara-mara dari Cambodia datang berkumpul bersama.

Jul 28 '14
Selamat hari raya. Apa tengok-tengok. Standard la lepas solat raya terus rasa nak tidur. #SelamatHariRaya #KepalaLanunKeningZianaZain

Selamat hari raya. Apa tengok-tengok. Standard la lepas solat raya terus rasa nak tidur. #SelamatHariRaya #KepalaLanunKeningZianaZain

Jul 27 '14
Salam lebaran kepada pendukung pasukan Malaysia dan Johor. #SelamatHariRaya #TanahTumpahnyaDarah #JTWD

Salam lebaran kepada pendukung pasukan Malaysia dan Johor. #SelamatHariRaya #TanahTumpahnyaDarah #JTWD

Jul 27 '14
Selamat hari raya aidilfitri. Maaf zahir dan batin kepada semua umat Islam diseluruh dunia dan di Malaysia khususnya. Jika ada salah silap dari saya harap dimaafkan dari hujung rambut hingga ke hujung kaki. Kepada yang pulang ke kampung diharap berhati-hati dan saya doakan perjalanan anda sentiasa dipelihara olehNya. Harap syawal pada kali ini memberi 1001 makna kepada kita semua dan sentiasa diberkati Allah S.W.T. Inshaaallah. Aaammmiinnnn.


Ikhlas dari saya,
Irsyad dan keluarga.

(Gambar takde kena mengena tapi bila korang tengok mesti korang rasa bahagia. Hahaha)

#SelamatHariRaya #SabinaAltynbekova

Selamat hari raya aidilfitri. Maaf zahir dan batin kepada semua umat Islam diseluruh dunia dan di Malaysia khususnya. Jika ada salah silap dari saya harap dimaafkan dari hujung rambut hingga ke hujung kaki. Kepada yang pulang ke kampung diharap berhati-hati dan saya doakan perjalanan anda sentiasa dipelihara olehNya. Harap syawal pada kali ini memberi 1001 makna kepada kita semua dan sentiasa diberkati Allah S.W.T. Inshaaallah. Aaammmiinnnn.


Ikhlas dari saya,
Irsyad dan keluarga.

(Gambar takde kena mengena tapi bila korang tengok mesti korang rasa bahagia. Hahaha)

#SelamatHariRaya #SabinaAltynbekova

Jul 27 '14
Menggoreng ayam. Next step ayam masak merah. Esok dah raya. :D #SelamatHariRaya

Menggoreng ayam. Next step ayam masak merah. Esok dah raya. :D #SelamatHariRaya

Jul 27 '14
Kuih siap je terus masuk mulut. Fuhh. Aku tolong buat, tolong makan dan tolong habiskan. Jemput la datang rumah kalau nak merasa kuih buatan ibu aku ni ye. Hehehe. ;D #KuihRaya #SelamatHariRaya

Kuih siap je terus masuk mulut. Fuhh. Aku tolong buat, tolong makan dan tolong habiskan. Jemput la datang rumah kalau nak merasa kuih buatan ibu aku ni ye. Hehehe. ;D #KuihRaya #SelamatHariRaya

Jul 23 '14
My new love. Hello baby. Mmmmuuaaahhhhh !!!!

My new love. Hello baby. Mmmmuuaaahhhhh !!!!

Jul 22 '14
Aku manusia yang tidak sempurna. Sering melakukan dosa. Tetapi aku bersyukur kepada Allah S.W.T kerana dibenarkan untuk merasa bahagia. Takkan aku lupa segala kenangan sepanjang kita berjuang demi Johor bersama-sama.

Terima kasih yang tidak terhingga.

Kerana hadir dalam hidupku. Wahai KELUARGA.

#BoysOfStraits #BigFamilia #JTWD

Aku manusia yang tidak sempurna. Sering melakukan dosa. Tetapi aku bersyukur kepada Allah S.W.T kerana dibenarkan untuk merasa bahagia. Takkan aku lupa segala kenangan sepanjang kita berjuang demi Johor bersama-sama.

Terima kasih yang tidak terhingga.

Kerana hadir dalam hidupku. Wahai KELUARGA.

#BoysOfStraits #BigFamilia #JTWD

Jul 22 '14
Aku manusia yang tidak sempurna. Sering melakukan dosa. Tetapi aku bersyukur kepada Allah S.W.T kerana sentiasa dibenarkan untuk merasa bahagia. Takkan aku lupa segala kenangan sepanjang kita demi Johor bersama-sama.

Terima kasih yang tidak terhingga. 

Kerana hadir dalam hidupku. Wahai KELUARGA.

#BoysOfStraits #BigFamilia #JTWD

Aku manusia yang tidak sempurna. Sering melakukan dosa. Tetapi aku bersyukur kepada Allah S.W.T kerana sentiasa dibenarkan untuk merasa bahagia. Takkan aku lupa segala kenangan sepanjang kita demi Johor bersama-sama.

Terima kasih yang tidak terhingga.

Kerana hadir dalam hidupku. Wahai KELUARGA.

#BoysOfStraits #BigFamilia #JTWD

Jul 22 '14
Tahniah kepada yang membida sehingga 2k. Demi saudara kita di Palestin. #Throwback #MalamAmal #BoysOfStraits #SaveGaza #PrayForGaza #PrayForPalestine

Tahniah kepada yang membida sehingga 2k. Demi saudara kita di Palestin. #Throwback #MalamAmal #BoysOfStraits #SaveGaza #PrayForGaza #PrayForPalestine

Jul 22 '14
Berlari menuju kebahagiaan dan duit raya. Hahaha.

Berlari menuju kebahagiaan dan duit raya. Hahaha.

Jul 22 '14
Familia. ;)

Familia. ;)

Jul 22 '14
Dari dataran bandaraya Johor Bahru kami mengucapkan selamat hari raya aidilfitri. Maaf zahir dan batin. Huuuuu ~~~~ #DDay #BoysOfStraits

Dari dataran bandaraya Johor Bahru kami mengucapkan selamat hari raya aidilfitri. Maaf zahir dan batin. Huuuuu ~~~~ #DDay #BoysOfStraits

Jul 20 '14
Okay. Dia dah bagi ni. Inshaaallah akan dilaksanakan lagi 3 atau 4 tahun dari sekarang. Moga dipermudahkan. Aaammmiinnnn. ;)

Okay. Dia dah bagi ni. Inshaaallah akan dilaksanakan lagi 3 atau 4 tahun dari sekarang. Moga dipermudahkan. Aaammmiinnnn. ;)