Install Theme

Your web-browser is very outdated, and as such, this website may not display properly. Please consider upgrading to a modern, faster and more secure browser. Click here to do so.

The Voice of Me

Aug 26 '14
Awal-awal masuk rasa tenang je. Ni baru nak masuk 2 minggu tempat ni dah mula buat aku migrain. Selagi belum gila mungkin aku masih boleh bertahan lagi kot. Hahaha. Hahai la Safeguards Corporation.

Awal-awal masuk rasa tenang je. Ni baru nak masuk 2 minggu tempat ni dah mula buat aku migrain. Selagi belum gila mungkin aku masih boleh bertahan lagi kot. Hahaha. Hahai la Safeguards Corporation.

Aug 25 '14
#NW Street League Skateboarding.

#NW Street League Skateboarding.

Aug 21 '14
Done. Ready to eat.

Done. Ready to eat.

Aug 21 '14
Try to cook italian food. Fettuccine Carbonara is on the way. Dinner for tonight.

Try to cook italian food. Fettuccine Carbonara is on the way. Dinner for tonight.

Aug 20 '14
Semalam yang hangat. Tak ramai tapi padu. #Throwback #JDTII #JTWD

Semalam yang hangat. Tak ramai tapi padu. #Throwback #JDTII #JTWD

Aug 19 '14
Bersama badigol @kidflie di Stadium Selayang. Felda United vs JDT II 

"Kalah itu biasa. Seri pengubat duka. Menang itu luar biasa"

#InJDTIIWeTrust #JTWD

Bersama badigol @kidflie di Stadium Selayang. Felda United vs JDT II

"Kalah itu biasa. Seri pengubat duka. Menang itu luar biasa"

#InJDTIIWeTrust #JTWD

Aug 13 '14
Currently and gonna live here. Kuala Lumpur. Layan game depan TV je yang mampu. Tunggu bila Johor ada game kat lembah klang. Memang siap. Kegilaan merasuk kembali.

Currently and gonna live here. Kuala Lumpur. Layan game depan TV je yang mampu. Tunggu bila Johor ada game kat lembah klang. Memang siap. Kegilaan merasuk kembali.

Aug 10 '14
Sebelum aku pergi membawa diri, sempat lagi ibu suruh aku tukar kelambu untuk pokok-pokok dia. Matahari dah terpacak atas kepala pulak tu ibu aku suruh buat.

Sebelum aku pergi membawa diri, sempat lagi ibu suruh aku tukar kelambu untuk pokok-pokok dia. Matahari dah terpacak atas kepala pulak tu ibu aku suruh buat.

Aug 6 '14
I just do what is best for me. I just loves do something that can make me remember it all the time.

I just do what is best for me. I just loves do something that can make me remember it all the time.

Aug 5 '14
You should let me love you. Let me be the one to give you everything you want and need.

You should let me love you. Let me be the one to give you everything you want and need.

Aug 4 '14
What can you describes about me? Kah !!!

What can you describes about me? Kah !!!

Aug 4 '14
Hello baby !!!

Hello baby !!!

Aug 4 '14
Hey hey hey

Hey hey hey

Aug 1 '14
Me with Ireland born kid. Call him Haziq. Such a cute boy. Hehe ;D

Me with Ireland born kid. Call him Haziq. Such a cute boy. Hehe ;D

Aug 1 '14
Okay. Lagi sorang kembar dah jadi tunang orang. Haha. Tahniah Mira & Nuar. #CongratsCousin #CousinEngagement

Okay. Lagi sorang kembar dah jadi tunang orang. Haha. Tahniah Mira & Nuar. #CongratsCousin #CousinEngagement